2012-05-06

william you are stunning

"Make me a willow cabin at your gate,
And call upon my soul within the house;
Write loyal cantons of condemned love,
And sing them loud even in the dead of night;
Hallow your name to the reverberate hills,
And make them babbling gossip of the air
Cry out 'Olivia!' O you should not rest
Between the elements of air and earth
But you should pity me!"

William Shakespeare, Twelfth Night, Act 1, Scene 5

Wow.
Now please imagine for a moment someone cared this much for you.

4 comments:

  1. Pshpshpshhhhhh! :D Du kennst mein altes nicht. Wenn ich das alte mit dem jetzigen vergleiche, schäme ich mich FURCHTBAR. Noch mehr als früher! :'D

    ReplyDelete
  2. Ich hab neulich ihren zweiten
    Roman gelesen "Die Geschichte der Liebe", es basiert auf Briefen, eines polnischen Mannes während des zweiten Weltkrieges an seine große Liebe, die Briefe haben den Krieg überlebt und es ist anfangs echt schwer reinzukommen, da es auch viel um Religion und Historisches geht (was ich eigentlich nicht so mag),
    aber wenn man sich mit den Protagonisten identifiziert, wirds
    immer spannender und
    emotionaler! :)

    Von wo kommst du eigentlich, Kira?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Don't be shy.